lørdag 28. desember 2013

Hyttebok

Etter vi fikk ferdigattesten tok vi i bruk hytteboka. Litt skriverier om oppholdet, kven som var med, kort om kva vi gjorde på osv. 
Til jul ønska eg meg ein printer som kunne printe bilder frå mobilen (og det fikk eg), så i tillegg til tekst limer vi inn nokre bilder for å oppsummere oppholdet. 

Har tru på at det blir eit kjekt minne i åra som kjem :)

Boka fikk vi i gåve frå hytteprodusenten vår Familiehytta. 

Oppsummert dei to siste hytteturane :) 

Ikkje så mykje oppdateringar på bloggen lenger, mesteparten av jobben er gjort. Til våren startar bygging av annekset, då blir det nok hyppige byggeoppdateringar igjenn :) Inntil då kjem eg nok med oppdateringar no og då om livet på hytta vår og tilbakeblikk. 
Eg nyttar mykje instagram for tida, så om nokon vil ha små innblikk i hyttelivet vårt er det berre å følge meg der KARROAAA :)



2 kommentarer:

  1. Hva slags printer er det? Litt nysgjerrig siden det er så små bilder (men det kan jo selvsagt være formatet du har valgt?).

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ein HP envy 5532 med airPrint. Eg putter bilda sammen i mindre format i ein app som heiter Pic Jointer. Samler 8bilder og printer på 10x15cm papir så fikk dei ein passe størrelse :)

      Slett