torsdag 6. september 2012

Ringmuren på plass og det er klart for plate

Denne veka har det skjedd mykje på tomta. Eirik, min far og min onkel har stått på frå morgon til kveld med grunnmuren.
Tirsdag vart ringen støypt, onsdag la dei rør og ledning til det elektriske og i dag torsdag har dei lagt utover isolasjon, radonsperre, armering og gjort klart for betongen som blir levert i morgon tidlig.

Det meste har gått bra, men eit par skjær i sjøen har det våre. Heldigvis har dei klart å nøsta ut av det og det har ikkje hefta framdrifta.

I morgon er det siste innsats, svigerfar og ein onkel til av min skal oppover å hjelpe til med plata.

Kjempe takknemlig for all dugnadshjelp vi får, ganske sikker på at hyttedraumen hadde våre mykje lenger i det fjærne uten den flotte dugnadsånda :)

Legg ved nokre bilder frå grunnmursarbeidet.
 
 
I full gang med arbeidet med ringmurelementer frå Vartdal Plast.
 
 
Ferdig ringmur klar for betong. Det tok 3 mann 12 timar å legge ringen etter forskriftene, dei var svært godt nøgd med resultatet.
 
Status frå byggeplassen onsdag kveld: Ringen er støypt, markisolasjonen er på plass og dekka til, rør i rør lagt i sålen og alle slukar er på plass.
 
 
Kjenner eg gler meg til å reise opp på tomta å sjå resultatet sjølv. 
Nokon måtte i denne omgong være heime med ongane og halde kvardagen i gong, naturleg nok vart det meg. "Sinnasnekkeren" er nok kanskje ikkje like enig i at det var heilt naturleg at det skulle være meg, men eg får bidra meir på hyttebyggingsfronten seinare, tippar anledninga byr seg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar