mandag 10. september 2012

Hytteblogger

Det eg finn mest fasinerande med hytteblogginga er at det er eit lite internettsamfunn med hyttebloggera som følg med på bloggane til kvarandre, hentar inspirasjon og idear, og kjem med innspel og oppmuntringar.

Personlig er eg nok blitt hyttebloggavhengig, og kjenner ei glede når det poppar opp nye innlegg frå andre hyttebloggera. Alltid like kjekt når det kjem ei oppdatering på framdrifta eller eit godt tips frå andre i samme situasjon som oss.

Fant ut at følgelista mi til høgre på bloggen var litt lite oppdatert. No skal den være oppdatert, og trur eg har fått med dei aller fleste hyttebloggane eg følger per i dag.
Nokre er aktive, andre har fullført sine prosjekt og er uten nye innlegg, men erfaringane til dei ferdige bloggarane er gull verd :)

Er alltid på jakt etter nye inspirasjonskilder, om du har ein hytteblogg så legg gjerne att ein kommentar, så skal eg legge den til følgelista mi.

2 kommentarer:

  1. Hei! Vi blogger også - og har en milelang bloggliste som din. Fant noen der jeg skal legge til!
    Jeg skriver ikke så mye, men håper bildene for det meste er beskrivende nok for hvor vi er i prosessen :)
    www.librotet.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Har lagt de til lista mi :) blir kjekt å følge prosjektet dykka vidare!
    Fant også nokre nye bloggar til lista mi frå lista di :)

    SvarSlett