lørdag 23. februar 2013

Familiehelg

Denne helga tok vi med ongane på hytte/campingvogn/bygging tur. I dag har det våre strålande sol og ongane har kosa seg både med små snikker prosjekt og ute i snøven.
For oss voksne er det langt frå like effektiv jobbing med ongane med på slep, men vi har jobba på skift i dag og hadde i tillegg hjelp av våre to faste hjelpara (min far og onkel Ole) så har vi fått gjort ein del også i dag.




Ongane kosa seg ute i snøven. Akebrett og ski om ein annen ;)




Blir aldri lei av utsikta ;)


Loftet har fått tak, no manglar berre vinklingane fram i arken.


Ein smakebit frå lisjedo. (Det er grå panellakk, litt som panelkvitt berre grå ;) Litt vanskleg å få fram fargen på bilet)
Etter mykje fram og tilbake fikk eg endeleg ein malerbutikk til å selge meg det eg var på jakt etter. Malar Olav (Fargerike Ørsta) kunne levere varene :) Typisk at det eg såg for meg på veggane på badet ikkje skulle eksistere og måtte mixast til av gamle fargekoder og en dose god service!
Heldigvis fikk eg det som eg ville og resultatet vart meget bra :)


2 kommentarer:

  1. Så herlig vær dere har hatt i helga! :) Artig med akebrett og ski! Godt at du fant forretningen med sans for god service, og at resultatet svarer til forventningene! Man blir glad av sånt! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Var kjempe heldige med været, ongane har kosa seg, sjølv om dei nok vart litt utolmodige innimellom. Alt i alt ei deilig helg :)

      Slett