lørdag 28. juni 2014

Annekset nesten ferdig utvendig

Endelig tilbake på hytta! Saknet var stort etter hytteliv, og i tillegg var vi no ekstra spent på å sjå korleis annekset passa inn på tomta og i lag med hytta. Frykta det skulle være småstilt og trangt, eller ruve opp i terrenget. Heldigvis var det større enn eg hadde sett for meg (inne), men alikevel ikkje ruvande på tomta. På oppsida får vi ein perfekt overbygd krok for kaffe i morgonsola, og på framsida får vi ein lun og ganske skjerma uteplass for ettermiddag og kveldsola. Utsjånadsmessig ser det ut som en viktig puslebrikke har kome på plass på tomta ;) Heilt perfekt.

Lidvar (min pappa) og snikaren har jobba i to veker med annekset, og bygget er no nesten ferdig utvendig. Anita(min mamma) hadde seg nokre dagar med malarkosten og fikk tatt underliggarane. 
Vi hadde leigd snikkaren for to veker og er godt fornøgd med framgongen. Då vi kom opp var det berre å ta over byggestafettpinnen og starte på kledninga. 
Hadde det ikkje våre for at vi gikk tom for overliggara, hadde vi våre nesten ferdige utvendig. 

Ein liten smakebit :) Deler fleire bilder når eg kjem heim til pcen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar